Terug naar aanbod
Medium_foto-06 Medium_foto-05 Medium_foto-02 Medium_foto-04 Medium_foto-07 Medium_foto-09 Medium_foto-10 Medium_foto-11 Medium_foto-12 Medium_foto-13 Medium_foto-14 Medium_foto-15 Medium_foto-16

Seattleweg 7-15 Pernis Rotterdam
3195 ND Pernis Rotterdam


Kantoor

Metrage 2.743 m²
Huurbaar vanaf 50 m²
Type aanbod Huur
Huur prijs € 110,- per m²


Foto-renedegilde-113

John Rooda

makelaar / taxateur

jro@mik.nl

010-4530303

Bezichtiging inplannen

Algemeen
U bent op zoek naar een nieuwe vestiging voor uw bedrijf. Bij voorkeur op een mooie, representatieve locatie die gezien mag worden. Gemakkelijk bereikbaar, strategisch gelegen met het oog op uw bedrijfsactiviteiten. En u geeft de voorkeur aan een plek waar de bedrijvigheid van de Rotterdamse haven voelbaar is.

Hoeveel geschikte locaties blijven er dan nog over, als u ook nog de vrijheid wilt hebben om de indeling van uw nieuwe kantoor grotendeels zelf in te vullen en een acceptabele huurprijs wilt betalen? Eén: Portpark, een nieuw kantorenconcept aan de rand van de Rotterdamse Eemhaven.

Portpark is een nieuwe naam voor een project dat aan z’n tweede levensfase gaat beginnen: de voormalige ECT -kantoren, baken langs de A15. Na een grootscheepse renovatie heeft het terrein een complete metamorfose ondergaan. Sterker nog: door een uitgekiende combinatie van materiaal- en kleurgebruik - in de vorm van terracottakleurige gevelelementen – hebben de kantoren opvallend aan uitstraling gewonnen.

Maak uw entree in een van de gebouwen en ook die hernieuwde kennismaking zal u kunnen bekoren. De flexibiliteit van het interieur maakt het mogelijk om uw kantoor een eigen accent mee te geven. Vestiging op Portpark maakt de ambities van uw bedrijf direct duidelijk. Het is een omgeving waar de dynamiek continu afstraalt op uw eigen bedrijfs-activiteiten. Dat maakt Portpark tot een buitengewoon interessante optie voor bedrijven met grote en kleine huisvestingswensen.

Een complex met een maritiem gevoel
Portpark ademt de sfeer van de Rotterdamse haven. Uw panorama is de 24-uurs economie van de Eemhaven. werkend Rotterdam in optima forma. De prominente plaats, met een wereldhaven als continu-décor, is een positieve stimulans voor het imago van uw organisatie.

Strategische ligging
De locatie is strategisch gelegen, pal aan de A15. Betere zichtlocaties zijn niet denkbaar. Met de auto bent u in slechts enkele minuten op de snelweg. Alle grote steden in Nederland – inclusief Schiphol – laten zich via de A15 goed bereiken. Bovendien is Portpark ook uitstekend met het openbaar vervoer te bereiken.

Maximale flexibiliteit
U wilt flexibel zijn in de indeling van uw kantoor. De ruimten op Portpark zijn grotendeels vrij indeelbaar en kunnen aan uw wensen worden aangepast. Er is een grote variatie in vloeroppervlakten beschikbaar. Hoeveel vierkante meter had u tot uw beschikking willen hebben? In Portpark heeft u de mogelijkheden om de huisvestingsbehoefte van uw bedrijf in goede banen te leiden.

Optimale parkeerfaciliteiten
Kantoor houden op een prominente locatie in Rotterdam zonder parkeerproblemen: het is de luxe die behoort bij uw kantoor op Portpark. De parkeerterreinen zijn zeer ruim bemeten. Bij de verhuur van kantoren wordt er gerekend met ruime parkeernormen. Ook voor het parkeren van vrachtwagencombinaties is er op het terrein meer dan voldoende ruimte, zodat logistieke processen ongehinderd doorgang kunnen vinden.

Een perfecte infrastructuur
Gebleven is ook de perfecte infrastructuur van het bestaande bedrijventerrein. De wegen zijn van goede kwaliteit, de verlichting maakt het terrein ook in de avonduren tot een aangename locatie. In de zomer, als de abelen op het parkeerterrein groen zijn, komt Portpark bijna parkachtig over. Heldere bewegwijzering op het terrein maakt uw relaties meteen duidelijk waar zij moeten zijn.

Smakelijk eten in het Portparkrestaurant
Portpark biedt u ook optimale cateringvoorzieningen in het eigen ‘Portparkrestaurant’. Het restaurant is gericht op hoogwaardige dienstverlening aan uw medewerkers en uw relaties die op bezoek komen. Maaltijden zijn gevarieerd, medewerkers vriendelijk en attent. Zoals u van een restaurant op een prima locatie verwacht.

Indeling 
Gebouw I, Seattleweg 11
Van ca. 50 m² tot ca. 730 m² kantoorruimte

Gebouw II, Seattleweg 15
Van ca. 1.500 m² tot ca. 3.000 m² kantoorruimte (per 1 augustus 2015)

Gebouw III, Seattleweg 7
Van ca. 50 m² tot ca. 900 m² kantoorruimte

Huurprijs kantoorruimte
€ 110,00 per m² per jaar, exclusief BTW en servicekosten.

Huurprijs parkeren
€ 350,00 per parkeerplaats per jaar, exclusief BTW.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2006=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurtermijn
5 jaar met een verlengingsmogelijkheid van 5 jaar.

Bijkomende kosten
Een voorschot groot € 28,30 per m² per jaar exclusief BTW en omvat o.a. de volgende componenten:
- verlichting en verwarming algemene ruimten;
- verlichting buitenterrein;
- waterverbruik;
- onderhoud en energieverbruik van de gebouw gebonden installaties waaronder:
- liftinstallaties;
- automatische deuren, slagboom- en toegangscontroles;
- glazenwasinstallaties;
- noodstroom- en noodverlichtingsinstallaties;
- schoonmaken gemeenschappelijke ruimten en terreinen;
- verstrekkingen t.b.v. sanitair waaronder toiletpapier en zeep;
- ramen wassen buitenzijde;
- onderhoud groenvoorziening;
- gebruik bedrijfsrestaurant;
- kosten huismeester, bewaking etc.;
- administratiekosten.

De kosten voor het individueel elektraverbruik worden apart doorbelast. Het verbruik wordt per verdieping geregistreerd en vervolgens naar rato van de gehuurde vloeroppervlakte doorberekend.

Verhuurder behoudt zich het recht voor, het hierboven genoemde service pakket in te krimpen dan wel uit te breiden en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
De servicekosten worden geheven op basis van jaarlijkse nacalculatie.

Huurgarantie
Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van minimaal 3 maanden inclusief b.t.w.

Omzetbelasting
Huurder dient bereid te zijn een volmacht aan verhuurder af te geven om mede namens hem, huurder, een verzoek te richten tot de Inspectie der Omzetbelasting om de huurpenningen te mogen belasten met omzetbelasting.

Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties.

Betalingswijze
De huurpenningen, servicekosten en BTW dienen te worden voldaan bij vooruitbetaling per kalenderkwartaal.

Datum van oplevering
In overleg.

Wijze van oplevering
De kantoorruimten zijn voorzien van:
- deels systeemplafond met geïntegreerde verlichtingsarmaturen;
- vaste wanden en incidenteel kastenwanden;
- kabelgoten t.b.v. data en PTT;
- mechanisch ventilatiesysteem;
- topkoeling;
- sanitaire voorzieningen in het middengebied;
- (aanwezige) vloerbedekking;
- ruime parkeervoorzieningen.

Bedrijfsrestaurant
Op het kantorenpark is een bedrijfsrestaurant aanwezig waarvan huurders gebruik kunnen maken.

Algemeen
Deze vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot voormeld onroerend goed is met zorg samengesteld, maar voorde juistheid ervan kan door De Mik Bedrijfshuisvesting B.V.geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend.

Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Algemeen
U bent op zoek naar een nieuwe vestiging voor uw bedrijf. Bij voorkeur op een mooie, representatieve locatie die gezien mag worden. Gemakkelijk bereikbaar, strategisch gelegen met het oog op uw bedrijfsactiviteiten. En u geeft de voorkeur aan een plek waar de bedrijvigheid van de Rotterdamse haven voelbaar is.

Hoeveel geschikte locaties blijven er dan nog over, als u ook nog de vrijheid wilt hebben om de indeling van uw nieuwe kantoor grotendeels zelf in te vullen en een acceptabele huurprijs wilt betalen? Eén: Portpark, een nieuw kantorenconcept aan de rand van de Rotterdamse Eemhaven.

Portpark is een nieuwe naam voor een project dat aan z’n tweede levensfase gaat beginnen: de voormalige ECT -kantoren, baken langs de A15. Na een grootscheepse renovatie heeft het terrein een complete metamorfose ondergaan. Sterker nog: door een uitgekiende combinatie van materiaal- en kleurgebruik - in de vorm van terracottakleurige gevelelementen – hebben de kantoren opvallend aan uitstraling gewonnen.

Maak uw entree in een van de gebouwen en ook die hernieuwde kennismaking zal u kunnen bekoren. De flexibiliteit van het interieur maakt het mogelijk om uw kantoor een eigen accent mee te geven. Vestiging op Portpark maakt de ambities van uw bedrijf direct duidelijk. Het is een omgeving waar de dynamiek continu afstraalt op uw eigen bedrijfs-activiteiten. Dat maakt Portpark tot een buitengewoon interessante optie voor bedrijven met grote en kleine huisvestingswensen.

Een complex met een maritiem gevoel
Portpark ademt de sfeer van de Rotterdamse haven. Uw panorama is de 24-uurs economie van de Eemhaven. werkend Rotterdam in optima forma. De prominente plaats, met een wereldhaven als continu-décor, is een positieve stimulans voor het imago van uw organisatie.

Strategische ligging
De locatie is strategisch gelegen, pal aan de A15. Betere zichtlocaties zijn niet denkbaar. Met de auto bent u in slechts enkele minuten op de snelweg. Alle grote steden in Nederland – inclusief Schiphol – laten zich via de A15 goed bereiken. Bovendien is Portpark ook uitstekend met het openbaar vervoer te bereiken.

Maximale flexibiliteit
U wilt flexibel zijn in de indeling van uw kantoor. De ruimten op Portpark zijn grotendeels vrij indeelbaar en kunnen aan uw wensen worden aangepast. Er is een grote variatie in vloeroppervlakten beschikbaar. Hoeveel vierkante meter had u tot uw beschikking willen hebben? In Portpark heeft u de mogelijkheden om de huisvestingsbehoefte van uw bedrijf in goede banen te leiden.

Optimale parkeerfaciliteiten
Kantoor houden op een prominente locatie in Rotterdam zonder parkeerproblemen: het is de luxe die behoort bij uw kantoor op Portpark. De parkeerterreinen zijn zeer ruim bemeten. Bij de verhuur van kantoren wordt er gerekend met ruime parkeernormen. Ook voor het parkeren van vrachtwagencombinaties is er op het terrein meer dan voldoende ruimte, zodat logistieke processen ongehinderd doorgang kunnen vinden.

Een perfecte infrastructuur
Gebleven is ook de perfecte infrastructuur van het bestaande bedrijventerrein. De wegen zijn van goede kwaliteit, de verlichting maakt het terrein ook in de avonduren tot een aangename locatie. In de zomer, als de abelen op het parkeerterrein groen zijn, komt Portpark bijna parkachtig over. Heldere bewegwijzering op het terrein maakt uw relaties meteen duidelijk waar zij moeten zijn.

Smakelijk eten in het Portparkrestaurant
Portpark biedt u ook optimale cateringvoorzieningen in het eigen ‘Portparkrestaurant’. Het restaurant is gericht op hoogwaardige dienstverlening aan uw medewerkers en uw relaties die op bezoek komen. Maaltijden zijn gevarieerd, medewerkers vriendelijk en attent. Zoals u van een restaurant op een prima locatie verwacht.

Indeling 
Gebouw I, Seattleweg 11
Van ca. 50 m² tot ca. 730 m² kantoorruimte

Gebouw II, Seattleweg 15
Van ca. 1.500 m² tot ca. 3.000 m² kantoorruimte (per 1 augustus 2015)

Gebouw III, Seattleweg 7
Van ca. 50 m² tot ca. 900 m² kantoorruimte

Huurprijs kantoorruimte
€ 110,00 per m² per jaar, exclusief BTW en servicekosten.

Huurprijs parkeren
€ 350,00 per parkeerplaats per jaar, exclusief BTW.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2006=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurtermijn
5 jaar met een verlengingsmogelijkheid van 5 jaar.

Bijkomende kosten
Een voorschot groot € 28,30 per m² per jaar exclusief BTW en omvat o.a. de volgende componenten:
- verlichting en verwarming algemene ruimten;
- verlichting buitenterrein;
- waterverbruik;
- onderhoud en energieverbruik van de gebouw gebonden installaties waaronder:
- liftinstallaties;
- automatische deuren, slagboom- en toegangscontroles;
- glazenwasinstallaties;
- noodstroom- en noodverlichtingsinstallaties;
- schoonmaken gemeenschappelijke ruimten en terreinen;
- verstrekkingen t.b.v. sanitair waaronder toiletpapier en zeep;
- ramen wassen buitenzijde;
- onderhoud groenvoorziening;
- gebruik bedrijfsrestaurant;
- kosten huismeester, bewaking etc.;
- administratiekosten.

De kosten voor het individueel elektraverbruik worden apart doorbelast. Het verbruik wordt per verdieping geregistreerd en vervolgens naar rato van de gehuurde vloeroppervlakte doorberekend.

Verhuurder behoudt zich het recht voor, het hierboven genoemde service pakket in te krimpen dan wel uit te breiden en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
De servicekosten worden geheven op basis van jaarlijkse nacalculatie.

Huurgarantie
Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van minimaal 3 maanden inclusief b.t.w.

Omzetbelasting
Huurder dient bereid te zijn een volmacht aan verhuurder af te geven om mede namens hem, huurder, een verzoek te richten tot de Inspectie der Omzetbelasting om de huurpenningen te mogen belasten met omzetbelasting.

Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties.

Betalingswijze
De huurpenningen, servicekosten en BTW dienen te worden voldaan bij vooruitbetaling per kalenderkwartaal.

Datum van oplevering
In overleg.

Wijze van oplevering
De kantoorruimten zijn voorzien van:
- deels systeemplafond met geïntegreerde verlichtingsarmaturen;
- vaste wanden en incidenteel kastenwanden;
- kabelgoten t.b.v. data en PTT;
- mechanisch ventilatiesysteem;
- topkoeling;
- sanitaire voorzieningen in het middengebied;
- (aanwezige) vloerbedekking;
- ruime parkeervoorzieningen.

Bedrijfsrestaurant
Op het kantorenpark is een bedrijfsrestaurant aanwezig waarvan huurders gebruik kunnen maken.

Algemeen
Deze vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot voormeld onroerend goed is met zorg samengesteld, maar voorde juistheid ervan kan door De Mik Bedrijfshuisvesting B.V.geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend.

Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Medium_foto-06 Medium_foto-05 Medium_foto-02 Medium_foto-04 Medium_foto-07 Medium_foto-09 Medium_foto-10 Medium_foto-11 Medium_foto-12 Medium_foto-13 Medium_foto-14 Medium_foto-15 Medium_foto-16