Terug naar aanbod
Medium_120530009 Medium_adriaan_volkerhuis_rotterdam_exterieur9 Medium_adriaan_volkerhuis_rotterdam_exterieur5 Medium_adriaan_volkerhuis_rotterdam_exterieur1 Medium_img_4435 Medium_img_4438 Medium_img_4424 Medium_img_4437 Medium_img_4441 Medium_img_4442 Medium_img_4426 Medium_adriaan_volkerhuis_rotterdam_restaurant6 Medium_120530046 Medium_adriaan_volkerhuis_rotterdam_restaurant13 Medium_120530022 Medium_120530029 Medium_12e_verdieping Medium_11e_verdieping

Oostmaaslaan 59-71 Rotterdam
3063 AN Rotterdam


Kantoor

Metrage 2.166 m²
Huurbaar vanaf 1.083 m²
Type aanbod Huur
Huur prijs € 168,- per m²


Foto-renedegilde-070

Mark van den Heuvel

partner / makelaar

mhe@mik.nl

010-4530303

Bezichtiging inplannen

Object
Ca. 2.166 m² kantoorruimte verdeeld over de 11e en 12e verdieping in het zeer markante en  hoogwaardige kantoorgebouw met uitzicht op de rivier "De Maas" gelegen aan de entree van Rotterdam. De Oostmaaslaan 59-71 in Rotterdam Kralingen ligt nabij de A16 aan de voet van de Van Brienenoord brug. Het karakteristieke en in Rotterdam alom bekende kantoorgebouw telt in totaal circa 16.875 m².  Het gebouw heeft een exclusieve uitstraling met een riante entree voorzien van bemande receptie. Tevens is er een ruime parkeergarage aanwezig.

Locatiegegevens
Het object is gelegen aan de noordzijde van de rivier De Maas, nabij de Maasboulevard.
Binnen enkele autominuten zijn de rijkswegen A16 en A20 bereikbaar. De bereikbaarheid
per openbaar vervoer is goed te noemen, de tram- en bushalte liggen op loopafstand.

Parkeren
Parkeernorm 1:50 m².

Voorzieningen
Het kantoorgebouw is voorzien van o.a.:
- een uitermate representatieve entree;
- bemande receptie;
- 4 personenliften;
- 4 toiletgroepen per verdieping;
- 1 gehandicaptentoilet op de begane grond;
- airconditioning;
- luchtbehandelingsinstallatie;
- grijs glas met lichtabsorberende en warmte reflecterende eigenschappen;
- mogelijkheid tot plaatsen van een pantry per verdieping;
- energielabel C.

De kantoorruimte wordt opgeleverd inclusief de navolgende voorzieningen
- beeldscherm vriendelijke lichtarmaturen, hoogfrequent (verplaatsbaar);
- normaal verlichtingsniveau is 600lux;
- verlaagd akoestisch systeemplafond;
-  pantry, voorzien van o.a. vaatwasser en koelkast;
-  toegangscontrole lift d.m.v. toegangspasjes;
-  gesausde wanden en kolommen;
-  verhoogde vloer met vloerpotten ten behoeve van data- en elektrabekabeling.

De vertrekkend huurder zal de navolgende voorzieningen in het gehuurde achterlaten
-
 glazen scheidingswanden;
- patch aansluiting;
- CAT-6 data-/ bekabeling;
- binnen zonwering;
- patch aansluiting;
- vloerbekleding / hout / tapijt.

Huurprijs kantoorruimte
€ 168,55 per m² per jaar, exclusief b.t.w. (prijspeil 1 april 2013)

Huurprijs parkeren
€ 1.053,36 per plaats per jaar, exclusief b.t.w. (prijspeil 1 april 2013)

Huurtermijn
10 jaar, met de mogelijkheid te verlengen met 5 jaren.

Oplevering
In overleg.

Voorschot servicekosten
Eénmaal per jaar vindt een verrekening plaats op basis van de wettelijk gemaakte kosten van de servicekosten van € 31,72 per m² per jaar, te vermeerderen met b.t.w., als verrekenbaar voorschot op de vergoeding voor bijkomende leveringen en diensten.
- warmtelevering;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van
  de gemeenschappelijke ruimten, alsmede van de gehuurde ruimten indien geen rechtstreekse
   aansluiting met het energiebedrijf is gerealiseerd;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van;
- liftinstallatie;
- glazenwasinstallatie;
- verwarming-en/of luchtbehandelingsinstallatie;
- verwarming via het stadsverwarmingsnet;
- hydrofoorinstallatie;
- warmwaterinstallatie;
- zwakstroominstallatie van de algemene ruimten en van de noodstroominstallatie;
- noodstroominstallatie;
- brandmeldinstallatie;
- gebouwbewakingsinstallatie;
- signalerings- en bewakingsapparatuur;
- automatische deurbedieningsinstallatie;
- slagboominstallatie;
- parkeerinstallatie;
- ontruimingsinstallatie;
- huistelefooninstallatie;
- intercominstallatie;
- CO2-detectie installatie;
- vuilwaterpompen;
- vuilcomprimator.
- vuilafvoer vanuit de daartoe aangewezen ruimte(n);
- onderhoud terrein, tuinen plantenbakken binnen en buiten, waaronder vervanging van
  planten;
- schoonmaak van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde, parkeergarage
  en terrein;
- diensten van de huisbewaarder/beheerder/portier(s) of ander functionarissen die diensten
  verrichten ten behoeve van het gebouw waarvan het gehuurde deel uitmaakt;
- bewakings- en beveiligingssdiensten;
- receptiediensten;
- administratiekosten ad 5% over de leveringen en diensten, te verhogen met de wettelijk
  verschuldigde omzetbelasting.

Bedrijfsrestaurant
De vergoeding voor het gebruik van het gemeenschappelijke bedrijfsrestaurant bedraagt
€ 8,84 per m² per jaar, te vermeerderen met b.t.w., zijnde een vaste bijdrage voor de mogelijkheid tot gebruik van de ruimte van het bedrijfsrestaurant. Daarnaast is huurder voor het gebruik van de cateringfaciliteiten een voorschotbedrag van € 14,16 per m² per jaar, te vermeerderen met b.t.w., verschuldigd.

Dit betreft de subsidiering van de huurder voor haar werknemers. De kosten voor de werknemers in het restaurant bedragen alleen de ingrediëntkosten. Als de huurder afziet van deze subsidiering dan zullen alle kosten worden doorberekend aan de werknemers van de huurder.

Huurprijsherziening
Jaarlijks op 1 april, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2006=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurgarantie
Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van
3 maanden inclusief b.t.w.

Omzetbelasting
Huurder dient bereid te zijn een volmacht aan verhuurder af te geven om mede namens hem, huurder, een verzoek te richten tot de Inspectie der Omzetbelasting om de huurpenningen te mogen belasten met omzetbelasting.

Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties.

Algemeen
Deze vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot voormeld onroerend goed is met zorg samengesteld, maar voorde juistheid ervan kan door De Mik Bedrijfshuisvesting B.V.geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend.
Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

 

Object
Ca. 2.166 m² kantoorruimte verdeeld over de 11e en 12e verdieping in het zeer markante en  hoogwaardige kantoorgebouw met uitzicht op de rivier "De Maas" gelegen aan de entree van Rotterdam. De Oostmaaslaan 59-71 in Rotterdam Kralingen ligt nabij de A16 aan de voet van de Van Brienenoord brug. Het karakteristieke en in Rotterdam alom bekende kantoorgebouw telt in totaal circa 16.875 m².  Het gebouw heeft een exclusieve uitstraling met een riante entree voorzien van bemande receptie. Tevens is er een ruime parkeergarage aanwezig.

Locatiegegevens
Het object is gelegen aan de noordzijde van de rivier De Maas, nabij de Maasboulevard.
Binnen enkele autominuten zijn de rijkswegen A16 en A20 bereikbaar. De bereikbaarheid
per openbaar vervoer is goed te noemen, de tram- en bushalte liggen op loopafstand.

Parkeren
Parkeernorm 1:50 m².

Voorzieningen
Het kantoorgebouw is voorzien van o.a.:
- een uitermate representatieve entree;
- bemande receptie;
- 4 personenliften;
- 4 toiletgroepen per verdieping;
- 1 gehandicaptentoilet op de begane grond;
- airconditioning;
- luchtbehandelingsinstallatie;
- grijs glas met lichtabsorberende en warmte reflecterende eigenschappen;
- mogelijkheid tot plaatsen van een pantry per verdieping;
- energielabel C.

De kantoorruimte wordt opgeleverd inclusief de navolgende voorzieningen
- beeldscherm vriendelijke lichtarmaturen, hoogfrequent (verplaatsbaar);
- normaal verlichtingsniveau is 600lux;
- verlaagd akoestisch systeemplafond;
-  pantry, voorzien van o.a. vaatwasser en koelkast;
-  toegangscontrole lift d.m.v. toegangspasjes;
-  gesausde wanden en kolommen;
-  verhoogde vloer met vloerpotten ten behoeve van data- en elektrabekabeling.

De vertrekkend huurder zal de navolgende voorzieningen in het gehuurde achterlaten
-
 glazen scheidingswanden;
- patch aansluiting;
- CAT-6 data-/ bekabeling;
- binnen zonwering;
- patch aansluiting;
- vloerbekleding / hout / tapijt.

Huurprijs kantoorruimte
€ 168,55 per m² per jaar, exclusief b.t.w. (prijspeil 1 april 2013)

Huurprijs parkeren
€ 1.053,36 per plaats per jaar, exclusief b.t.w. (prijspeil 1 april 2013)

Huurtermijn
10 jaar, met de mogelijkheid te verlengen met 5 jaren.

Oplevering
In overleg.

Voorschot servicekosten
Eénmaal per jaar vindt een verrekening plaats op basis van de wettelijk gemaakte kosten van de servicekosten van € 31,72 per m² per jaar, te vermeerderen met b.t.w., als verrekenbaar voorschot op de vergoeding voor bijkomende leveringen en diensten.
- warmtelevering;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van
  de gemeenschappelijke ruimten, alsmede van de gehuurde ruimten indien geen rechtstreekse
   aansluiting met het energiebedrijf is gerealiseerd;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van;
- liftinstallatie;
- glazenwasinstallatie;
- verwarming-en/of luchtbehandelingsinstallatie;
- verwarming via het stadsverwarmingsnet;
- hydrofoorinstallatie;
- warmwaterinstallatie;
- zwakstroominstallatie van de algemene ruimten en van de noodstroominstallatie;
- noodstroominstallatie;
- brandmeldinstallatie;
- gebouwbewakingsinstallatie;
- signalerings- en bewakingsapparatuur;
- automatische deurbedieningsinstallatie;
- slagboominstallatie;
- parkeerinstallatie;
- ontruimingsinstallatie;
- huistelefooninstallatie;
- intercominstallatie;
- CO2-detectie installatie;
- vuilwaterpompen;
- vuilcomprimator.
- vuilafvoer vanuit de daartoe aangewezen ruimte(n);
- onderhoud terrein, tuinen plantenbakken binnen en buiten, waaronder vervanging van
  planten;
- schoonmaak van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde, parkeergarage
  en terrein;
- diensten van de huisbewaarder/beheerder/portier(s) of ander functionarissen die diensten
  verrichten ten behoeve van het gebouw waarvan het gehuurde deel uitmaakt;
- bewakings- en beveiligingssdiensten;
- receptiediensten;
- administratiekosten ad 5% over de leveringen en diensten, te verhogen met de wettelijk
  verschuldigde omzetbelasting.

Bedrijfsrestaurant
De vergoeding voor het gebruik van het gemeenschappelijke bedrijfsrestaurant bedraagt
€ 8,84 per m² per jaar, te vermeerderen met b.t.w., zijnde een vaste bijdrage voor de mogelijkheid tot gebruik van de ruimte van het bedrijfsrestaurant. Daarnaast is huurder voor het gebruik van de cateringfaciliteiten een voorschotbedrag van € 14,16 per m² per jaar, te vermeerderen met b.t.w., verschuldigd.

Dit betreft de subsidiering van de huurder voor haar werknemers. De kosten voor de werknemers in het restaurant bedragen alleen de ingrediëntkosten. Als de huurder afziet van deze subsidiering dan zullen alle kosten worden doorberekend aan de werknemers van de huurder.

Huurprijsherziening
Jaarlijks op 1 april, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2006=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurgarantie
Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van
3 maanden inclusief b.t.w.

Omzetbelasting
Huurder dient bereid te zijn een volmacht aan verhuurder af te geven om mede namens hem, huurder, een verzoek te richten tot de Inspectie der Omzetbelasting om de huurpenningen te mogen belasten met omzetbelasting.

Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties.

Algemeen
Deze vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot voormeld onroerend goed is met zorg samengesteld, maar voorde juistheid ervan kan door De Mik Bedrijfshuisvesting B.V.geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend.
Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

 

Medium_120530009 Medium_adriaan_volkerhuis_rotterdam_exterieur9 Medium_adriaan_volkerhuis_rotterdam_exterieur5 Medium_adriaan_volkerhuis_rotterdam_exterieur1 Medium_img_4435 Medium_img_4438 Medium_img_4424 Medium_img_4437 Medium_img_4441 Medium_img_4442 Medium_img_4426 Medium_adriaan_volkerhuis_rotterdam_restaurant6 Medium_120530046 Medium_adriaan_volkerhuis_rotterdam_restaurant13 Medium_120530022 Medium_120530029 Medium_12e_verdieping Medium_11e_verdieping