BESCHIKBAAR
Nieuwesluisweg 176
3197 KV BOTLEK ROTTERDAM
Maak favoriet
Huurprijs:Prijs op aanvraag
Terug
Objectomschrijving
Kenmerken
Omgeving
4.842 m2
(in units vanaf 4.842 m2)

Objectomschrijving

Algemeen Op Distripark Botlek, in het hart van de Rotterdamse haven, is per direct voor verhuur beschikbaar het bedrijfscomplex plaatselijk bekend als Nieuwesluisweg 176-178. Het complex bestaat uit ca. 4.842 m² warehouse, ca. 80 m² kantoorruimte. Ruim parkeren op eigen terrein en voorzien van 6 loading docks. Het complex beschikt o.a. over een loadingpit met 6 loadingdocks voorzien van dockshelter en elektrische docklevelers alsmede een overheaddeur op maaiveldniveau. Tevens is er de beschikking over een groot voorterrein met daarop parkeerplaatsen voor (vracht)auto’s. Locatiegegevens De Nieuwesluisweg maakt onderdeel uit van “Distripark Botlek" en is gelegen nabij de Europoort en Maasvlaktes en leent zich daardoor uitstekend voor intermodaal transport. Het gebied kenmerkt zich door de aanwezigheid van vele distributiecentra dankzij de centrale ligging ten opzichte van diverse trein- en scheepsterminals alsmede de metropoolregio Rotterdam Den Haag. Directe verbinding met de rijksweg A15 (Europoort – Rotterdam- Arnhem) welke op korte afstand aansluitingen heeft op de A4 (Rotterdam–Den Haag-Amsterdam) en de A16 (Rotterdam-Breda-Antwerpen). De eind 2024 geplande oplevering van de Blankenburgtunnel zal de verbinding met de regio Haaglanden aanzienlijk verbeteren. Busverbinding richting Spijkenisse Centrum is gelegen op 5 minuten loopafstand. Indeling De indeling van het complex is als volgt: Warehouse ca. 4.842 m² Kantoorruimte ca. 80 m² Parkeerplaatsen ca. 15 stuks Bestemmingsplan Bij de gemeente Rotterdam valt de onderhavige onroerende zaak in het vigerende bestemmingsplan “Botlek-Vondelingenplaat’’, welke onherroepelijk is vastgesteld op 23 april 2015, met als enkelbestemming ‘Bedrijf-Distributie’. De voor ‘Bedrijf-Distributie’ aangewezen gronden zijn o.a. bestemd voor: • distributieactiviteiten; • bedrijfsgebonden kantoren; • laad- en losvoorzieningen. Raadpleeg voor meer informatie over het bestemmingsplan www.ruimtelijkeplannen.nl Opleveringsniveau Het object wordt in de huidige staat opgeleverd op basis van het “as is, where is” principe. Algemeen • monolithisch afgewerkte betonvloer met een maximale vloerbelasting van 2.500kg/m²; • opbouw staalconstructie; • gemetselde borstwering met daarboven geïsoleerde gevelbeplating; • gebouw opgedeeld in twee brandcompartimenten voorzien van een brandwerende schuifdeur; • meterkast met aansluitingen voor gas, water, elektra en telecom. Bedrijfsruimte • maximale vrije hoogte onder staalconstructie ca. 8,5 m1; • 6 loadingdocks v.v. shelters en levelers met elektrisch bedienbare overheaddeuren; • 1 elektrisch bedienbare overheaddeuren op maaiveldniveau; • krachtstroomaansluiting 3x 200A; • LED-verlichtingsarmaturen; • verwarming middels heaters (gas); • brandslanghaspels; Kantoorruimte • entree op de begane grond met trapopgang naar de verdieping; • open kantoor-/werkruimte met ontvangstloket op de 1e verdieping; • airco-splitunits; • systeemplafonds met LED verlichtingsarmaturen; • sanitaire voorzieningen; • pantry; • diverse wandcontactdozen; • brandslanghaspel. Buitenterrein • verhard middels betonklinkers; • verlichting middels lichtmasten en spots; • ruime parkeervoorziening voor (vracht)auto’s. De hoofdentree van het (middels een rolpoort) afgesloten terrein dient als inrit voor al het transport voor de gebouwen gelegen aan de Shannonweg 11-15. Huurprijs Op aanvraag. Huurtermijn 5 jaar en aansluitende verlengingsperioden van telkenmale 5 jaar. Ieder andere termijn in overleg. Voorschot servicekosten € 1.230,50 per maand exclusief BTW, bestaande uit o.a.: - jaarlijkse inspectie en klein onderhoud van de overheaddeur(en); - jaarlijkse inspectie en klein onderhoud van de brandslanghaspel(s); - jaarlijkse inspectie en klein onderhoud verwarmingsinstallatie en heater(s); - inspectie en klein onderhoud dakbedekking; - periodiek terrein- en groenonderhoud; - reinigen straatkolken en algemene riolering; - periodieke glasbewassing buitenzijde; - periodieke gevelreiniging (1 x in de 3 jaar); - periodieke legionella controle; - ongediertebestrijding; - onderhoud bewegwijzering; - alle werkzaamheden die door Verhuurder namens huurders worden verricht en die conform artikel 11 van de Algemene bepalingen ten laste van Huurder komen; - administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten. Energielabel Het gebouw beschikt over een energielabel A. Huurprijsherziening Jaarlijks, voor het eerst een jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Huurgarantie Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van minimaal 3 maanden inclusief b.t.w. Omzetbelasting Huurder dient bereid te zijn een volmacht aan verhuurder af te geven om mede namens hem, huurder, een verzoek te richten tot de Inspectie der Omzetbelasting om de huurpenningen te mogen belasten met omzetbelasting. Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties.

Kenmerken

Status:
BESCHIKBAAR
Type:
bedrijfsruimte
Gebouw faciliteiten:
  • LOADING DOCKS
  • OVERHEADDEUREN
  • KRACHTSTROOM
  • TOILET
  • PANTRY

Reageer op dit object

Heb je interesse in dit object? Vul onderstaand jouw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.